English Slovensky
Akcia Destinácie Lode Plavby Čo by ste mali vedieť O nás Newsletter Vernostný program Plavba so sprievodcom
 
Nachádzate sa: Domovská stránka ›  Všeobecné obchodné podmienky › 
Čo je to "FREESTYLE CRUISING"
Aká je dovolenka na výletnej lodi
Ako si vybrať plavbu
Čo je a čo nie je v cene plavby
Cestujete a máte do 21 rokov?
Zdravotná starostlivosť
Bezpečnosť na lodi
Otázky a odpovede
Vernostný program
Všeobecné obchodné podmienky
Ochrana osobných údajov
 

Všeobecné obchodné podmienky



1. Cestovná agentúra JL Navigátor, s.r.o. (ďalej len JL Navigátor) sprostredkúva predaj jednotlivých služieb ponúkaných na web stránke JL Navigátor, resp. uvedených v jej predajných materiáloch.
2. Služby JL Navigátor si môžu objednať len fyzické osoby staršie ako 18 rokov, ktorých spôsobilosť na právne úkony nie je obmedzená, alebo právnické osoby (ďalej len „klient“).
3. a) Zmluvný vzťah medzi klientom a JL Navigátor vzniká vyplnením elektronického formulára záväznej prihlášky. Jej vyplnením a odoslaním klient súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len VOP) JL Navigátor a VOP lodnej spoločnosti Norwegian Cruise Line (ďalej len NCL).
b) Klient je zodpovedný za správnosť poskytnutých údajov cestovnej agentúre.
4. Klient udeľuje JL Navigátor súhlas so spracovaním osobných údajov (napr. titul, meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia, email, tel. kontakt, číslo a platnosť cestovných dokladov, občianstvo, rodné číslo) podľa Zákona 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov na účely zabezpečenia rezervácie plavieb a príslušných služieb, spracúvanie osobných údajov v rámci účtovných dokladov, uzatvorenia zmlúv cestovného poistenia, ako aj na účely priameho marketingu a korešpondencie po dobu potrebnú na dosiahnutie účelu spracovania. Na dosiahnutie tohto účelu budú osobné údaje dotknutých osôb poskytnuté najmä lodnej spoločnosti Norwegian Cruise Line (Bahamas) Ltd. Wiesbaden Office, Continental Europe Branch, Kreuzberger Ring 68, 65 205 Wiesbaden, Germany. Viac informácií uvádzame v priloženom linku.
5. Práva a povinnosti lodnej spoločnosti NCL, ako samostatný dokument, tvoria dodatok k VOP JL Navigátor.
6. a) Platba za objednanú plavbu je splatná v dvoch splátkach bezhotovostným prevodom alebo vkladom hotovosti na účet agentúry. Prvá je vo výške 40% z celkovej sumy objednanej služby s pripísaním na účet JL Navigátor najneskôr do 48 hodín od potvrdenia objednávky. Zvyšnú sumu je klient povinný uhradiť najneskôr do 45 dní pred začiatkom plavby. Do ceny plavby sa nezapočítava cestovné poistenie alebo letenky, ktoré je klient povinný uhradiť v celej výške v deň uzavretia zmluvy.
b) V prípade vzniku zmluvného vzťahu v lehote kratšej ako 45 dní pred začatím zájazdu, je klient povinný zaplatiť 100% ceny zájazdu alebo objednaných služieb v deň uzavretia zmluvy.
7. Klient je povinný si pred poskytnutím objednanej služby skontrolovať platnosť cestovných dokladov, v opačnom prípade JL Navigátor za akékoľvek z toho vyplývajúce následky nenesie zodpovednosť.
Klient, občan EÚ, musí mať pri sebe cestovný pas, ktorý je platný a jeho exspirácia je minimálne 6 mesiacov po návrate z plavby (platí aj pre deti). To platí aj pre krajiny, v ktorých nemajú občania EÚ vízovú povinnosť.
Výnimkou je Rusko, kde je potrebné mať turistické víza bez ohľadu na krajinu pôvodu.
8. Reklamácie sa riadia platnými právnymi predpismi SR. Výnimkou sú reklamácie týkajúce sa plavieb, ktoré sa riadia dodatkovými VOP pre NCL.
9. a) Klient má právo kedykoľvek stornovať objednanú službu, s vedomím, že mu budú účtované storno poplatky v závislosti od dodávateľa alebo poskytovateľa služieb.
b) Podmienky storna za plavbu sú uvedené v dodatkových VOP pre NCL. Storno objednanej služby podáva klient písomnou formou, a to priamo v JL Navigátor. Za deň prijatia tejto žiadosti o storno sa považuje nasledujúci pracovný deň po jej prijatí JL Navigátor.
10. JL Navigátor si vyhradzuje právo zmeny VOP.
11. Tieto VOP nadobúdajú platnosť dňom 25. mája 2018.


Dodatkové VOP lodnej spoločnosti NCL sú k stiahnutiu tu


Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 02/ 58272 172; 02/58272 104
fax č.: 02/ 58272 170

V zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa je možnosť klienta obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov v prípadoch ustanovených zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov. Zároveň prikladáme odkaz na platformu alternatívneho riešenia sporov, prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

Kontaktujte inšpektorát pomocou formuláru

Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR – http://www.mhsr.sk/ .
 
Volám sa Júlia Lorencovič, som navigačná dôstojníčka výletných lodí NCL, ktorú zastupujem ako aj cestovnú agentúru JL Navigátor. Spýtajte sa ma, s 12 ročnými skúsenosťami na mori Vám rada pomôžem so zrealizovaním Vašej dovolenky snov.
Spoznávanie Európy?
Čo vidieť v Južnej Amerike?
Sledujte nás
na Facebooku a dajte o nás vedieť aj svojim priateľom. Dozviete sa o novinkách, akciách a zľavách ako prví!
Kontakt
JL Navigator s.r.o.
Nová 48
901 01 Malacky

Tel.: 0917 076 702
       0911 926 545

Čo by ste mali vedieť
Čo je to "FREESTYLE CRUISING"
Ako si vybrať plavbu
Bezpečnosť na lodi
Zdravotná starostlivosť
Otázky a odpovede
Vernostný program
Všeobecné obchodné podmienky
Ochrana osobných údajov
O nás
Júlia Lorencovič - rozhovory
Referencie
Naši partneri
Námorná škola
© JL Navigator 2013, all rights reserved
Úvodná stránka . Akcia . Destinácie . Lode . Plavby . Čo by ste mali vedieť . O nás . Newsletter . Vernostný program . Plavba so sprievodcom